Inwestycje

eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta


Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o.o. uruchomiło Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Korzystanie z portalu eBOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez spółkę, którzy zawarli ze spółką umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.

 

eBOK dostępny jest pod adresem:

https://ebok.wodkan.pl/Czempin/

 

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o. o. nieczynne.

 

W związku dynamiczną sytuacją epidemiologiczną informuję, że biuro i kasa Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o. o. będzie nieczynne dla interesantów do odwołania.

Uprzejmie prosimy o załatwianie wszelkich spraw zdalnie, poprzez kontakt mailowy (biuro@pgk-czempin.pl ) lub telefoniczny (tel. 61 28 26 339). 

W sprawach szczególnie pilnych w celu ich załatwienia należy umawiać się telefonicznie.

Dokumenty mogą Państwo zostawić w skrzynce podawczej znajdującej się przed biurem na ul. Polnej 2.

Wpłat można dokonywać w sposób bezgotówkowy (przelewem bankowym).

Wskazania wodomierzy można podawać telefonicznie pod numerem telefonu  61 28 26 339, mailowo na adres biuro@pgk-czempin.pl lub za pośrednictwem https://ebok.wodkan.pl/Czempin/ 

 

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o ograniczenie do minimum spraw załatwianych osobiście w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o. o.

 

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.